piątek, 28 czerwca 2013

Księga Gości dla Basi i Janusza


Pamiętacie tego scrapa? 
W niemal identycznym stylu i kolorystyce wykonałam Księgę Gości weselnych dla pewnej pary,
 Basi i Janusza.
 Uwielbiam takie projekty, wykonywanie ich to sama przyjemność :)

W roli głównej cudna kolekcja Studio75 "Sweet home"



Prócz fantastycznych papierów i różanych wycinanek, na okładce umieściłam również mnóstwo "elementów z szuflady" - między innymi Primowe kwiaty, ramki z Fimo, tekturki ze Scrapińca (napis i ptaszki), perłowe ćwieki ze scrap.com.pl, storczyki z kwiaciarni.





ach, prawie zapomniałabym również o pięknej gniazdkowej tekturce ze Studio75


Jest również i pierwsza strona z prośbą do gości. Ozdobiłam ją niezwykłymi wycinankowymi różami ze wspomnianej kolekcji "Sweet home"

 

Dziękuję za wytrwałość, dotarliśmy do końca :)
Ściskam mocno i życzę udanego weekendu!!!




6 komentarzy:

Encza pisze...

Śliczna księga :)

Karolina Bajek pisze...

dziękuję ANiu :*

Aneta Mencfel pisze...

jestem pod wrażeniem ;) i te kwiaty tak misternie wycięte i ułożone ;)cudnie

Alqni pisze...

jestem pod wrażeniem:))

PaNaKo pisze...

Piękna!:)

BellaArt pisze...

Przepiękna księga!:)

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.