piątek, 14 grudnia 2012

Baletnica

Witajcie w piątkowe przedpołudnie :)
Czujecie już weekend w powietrzu?
Dziś mój setny post... Pamiętam jak pisałam pierwszego posta i widziałam na niektórych blogach świętowanie setnego posta. Pomyślałam wtedy, oj kiedy to będzie.A teraz nie czuję kiedy to zleciało :):)
Z okazji okrągłej liczby będzie kartka urodzinowa ... ale nie dla mnie tylko dla malutkiej Nel. Na drugie urodziny :)



cudna rameczka od Nowalinki :)




W roli głównej kolekcja Primy Fairy Belle
Dziękuję za Waszą obecność :****
I udanego weekendu!!! 

2 komentarze:

Karmeleiro pisze...

Kochana, ta kartka jest Bajjkowa! Każdy jej szczegół mi się podoba.

Magda Wisiorek pisze...

Jaka śliczna! I już wiadomo, kim będzie chciała zostać mała Nel, jak tylko zobaczy kartkę... :)

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.