piątek, 26 sierpnia 2011

Turkusowy zawrót głowy

Turkusowy był kolorem przewodnim na weselu pewnej pary. Robiłam już dla Nich zaproszenia i winietki, a teraz jeszcze trzeba pokazać Księgę Gości weselnych i będzie już cały zestaw :)
Księga na Amberach ILS-owych (które uwielbiam), z dodatkiem brązu i kremu. 

zdjęcia od właścicielki zapożyczone i uwaga! cała ich fura ;)






i mnóstwo miejsca do wpisywania życzeń


kilka rodzajów kart z motywem zawijaskowym  i tu podziękuję mojej niezastąpionej maszynce :*. Spracowała się bidulka, a potem Mąż mój :*, który ślęczył wieczorami i nożykiem docinał detale.




I tym optymistycznym akcentem chciałabym życzyć wszystkim wspaniałego weekendu :):):) oby pogoda i nastroje dopisały :*

9 komentarzy:

Tusia Lech pisze...

Prześliczna! Uwielbiam też to zestawienie kolorów :)

Anna Zaprzelska pisze...

Obłędne kolory! Można się w nich zatracić:) Księga jest niezwykle elegancka i dopieszczona, śliczna:)

Noami pisze...

cudowna!!!!!!!!!!!

Karolina Bajek pisze...

dziękuję ogromnie Babeczki :*:*:*

kobens pisze...

Nooo kochana padłam!!!!!!!!!!!!!
Cudna wyszła, w każdym detalu idealna!

Anulka pisze...

Cudoooo!!! Uwielbiam połączenie turkusu z brązem!!! POZDRAWIAM

Karolina Bajek pisze...

buziaki dziękczynne dla Was :* :)

Matilde pisze...

Prześlicznie wyszła ta księga! I cudowne połączenie kolorów!

Evik pisze...

przepięęęęękna.. sama nie wiem do mnie bardziej urzekło..czy kolory czy forma...wariacja.pozdrawiam

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.