poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Botanical



Kiedy kupuję cudne papiery (czyli zawsze ;) ), przez jakiś czas nie mogę się do nich dobrać, bo mi zwyczajnie szkoda ich pociąć. A jak już zacznę ciachaćć, to nie ma końca :) Tak było z kolekcją Primy "Botanical". Jest absolutnie fenomenalna, a szczególnie aksamitne rub-onsy, jak dla mnie mistrzostwo świata.

Pracę z Botanical-ami rozpoczęłam od kartki dla pewnej Pani na fantastyczny wieczór panieński :)


i nieco detali... 




Wszystkie te cudności nabyłam u Tusi

Dziękuję straszliwie za odwiedziny Wasze i zostawione słowo :*

11 komentarzy:

Magda pisze...

Padlam...cudo, CUDOOO!

Karmeleiro pisze...

ja też padłam i pozbierać się nie mogę!!!

Made by Aisia pisze...

Piękna! i te przeszycia!

Scraperka pisze...

wspaniała :)))

kobens pisze...

Jak ja mogłam przegapić te rubonsy????????????
Śliczna karteczka

Karolina Bajek pisze...

dziękuję pięknie i kłaniam się nisko :*:*

Kasiu - nic straconego :) a widziałaś rubonsy z najnowszych kolekcji? czad!

silence pisze...

Mam tak samo :) Trochę mija czasu nim dojrzeję do pocięcia nowych papierów. Botanical w Twoim wykonaniu wypada naturalnie i kobieco.

Caro-ART pisze...

Fantastyczna kartka i fanomenalne papiery :)Pozdrawiam.

AgnieszkaBe pisze...

Bajko ta karteczka jest cudowna..te warstwy i przeszycia...miodzio!!!!!

OriBella pisze...

NIESAMOWITA karteczka, patrzę i patrzę i podziwiam:)

Matilde pisze...

Przecudna kartelucha!!!

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.