środa, 2 października 2013

Rodzina :)


Witajcie :)
Wczoraj na Scrapujących Polkach ruszył cykl październikowych wyzwań.
Zapraszam Was szczególnie na wyzwanie SCRAP :)
W tym miesiącu kapitalny "Przepis na pachnące LO".

U mnie tematem przewodnim jest RODZINA.
Ostatnio przekonuję się, że moja jest wspanialsza niż kiedykolwiek mogłam przypuszczać.
Rodzina to najprawdziwszy skarb (wiem, że zalatuje kazaniem starej ciotki) i warto o ten skarb dbać.

A wszystko za sprawą tej cudownej czwórki poniżej (Mania wtedy jeszcze w brzuszku), która wyzwala we wszystkich mega energię :*

Scrap na papierach Glitz i Tim Holtz.
Dodatki tekturowe AGR Systems, Studio75 oraz Prima Marketing





Tekturowy domek i kwiatki pomazałam klejem i posypałam cynamonem. 
Dzięki temu pięknie pachnie :)

Macie calusieńki miesiąc na dołączenie do wyzwania.
Zapraszam w imieniu wszystkich Projektantek :)

Ściskam mocno i życzę miłego dnia!!!

Brak komentarzy:

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.