poniedziałek, 7 października 2013

Prawie jak lato nad morzem



Wrześniowy cykl wyzwań na Scrapujących Polkach już zakończony, ale mi jakoś uciekło przedstawienie mojej pracy.

na scrapie Jaśko w kąpieli, znaczy w "chlapieli" w dmuchanym basenie. 
Pierwszy raz w życiu, ale czuł się jak ryba w wodzie :)
A wszystko w cudownej wiejskiej scenerii naszego Orzechowa, czyli "Prawie jak lato nad morzem" :)

Papiery: "At the sea side" The Scrape Cake (jak się cieszę, że jeszcze się zachowały jakieś fragmenty.
Tekturki: Scrapiniec







Posyłam nieco ciepła i słońca dla wszystkich spragnionych :)
Miłego poniedziałku!!!!

Brak komentarzy:

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.