środa, 4 marca 2015

Pożegnanie ze Scrapińcem


... Pożegnań czas...
Bardzo mi było miło tworzyć prace dla Scrapińca przez ostatnie pół roku.
Kontrakt dobiegł końca i czas pokazać ostatni projekt.

KALENDARZ URODZINOWY.
Odkąd kilka lat temu Anniko pokazała mi taką formę kalendarza,
 bardzo ją uwielbiłam, zrobiłam kilka i obok mnie jeden ma również swoje miejsce.

Kalendarz na bazie papierów 7 Dots Studio z kolekcji "Illumination" 
z mnogością tekturek ze Scrapińca...


















 Odsyłam oczywiście do Scrapińca na zakupy!!!!

Miłego wieczoru :)


6 komentarzy:

Magda Wisiorek pisze...

Uwielbiam Twoje prace, pięknie jest :D Pozdrawiam.

Becia scrapuje pisze...

Wspaniały kalendarzyk, marzy mi się zobaczyć go na żywo :) Wspaniale dobrane dodatki - mistrzostwo :)

angel pisze...

Świetny ten kalendarz!
Jak zobaczyłam tytuł to aż się wystraszyłam, że żegnasz się z blogiem...
Choć jak widzę, też dawno tu nie byłaś :(

Arleta pisze...

swietna praca

Bea pisze...

Zachwycająca robota!

Татьяна Кащеева pisze...

Супер идея!

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.