poniedziałek, 19 maja 2014

Tablica inspiracji



Na blogu Craft Szafa jeszcze niecały tydzień czeka na Was wyzwanie kolorystyczne.
Zapraszam serdecznie w imieniu całego Zespołu :)

U mnie będzie akcent dziecięcy...



 




Kartkę wykonałam z materiałów wielu firm i producentów.
I tu mały konkurs dla Was....

Przypatrzcie się kartce,  
odgadnijcie przynajmniej 5 firm/producentów (im więcej tym lepiej),
odpowiedzi w formie: papier - firma A, guzik - firma B, itp...
 przyślijcie na mój adres e-mail (kadra_59[at]o2.pl), 
 a za tydzień, tj. 26 maja wybiorę zwycięzcę 
spośród jak najwyższej liczby prawidłowych odpowiedzi.
 Jeśli kilka osób przyśle tyle samo prawidłowych odpowiedzi, zwycięzca zostanie wylosowany...
Nagrodę pokażę Wam za kilka dni :)

Powodzenia...
Pozdrawiam serdecznie wieczorową porą :)

3 komentarze:

Szymka pisze...

Ale cudna ! Fiolet -moje ulubione kolorki :) Bardzo podoba mi sie nierowne zestawienie liter i dodatki w postaci perelek. Wszystko tak pieknie ze soba wspolgra :) Swietna robota !

Karolina Bajek pisze...

dzięki ogromne :*

Aneta pisze...

Przefantastyczna. Zwróciłam już na nia uwagę przy przeglądaniu inspiracji. :-)

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.