środa, 11 grudnia 2013

Zabawa w dom


Listopad nie wiem gdzie mi uciekł i już prawie połowa grudnia...
Zapraszam zatem na wyzwanie scrapowe wyzwanie na SP.
W tym miesiącu proponuję inspirację cudownie zimową fotką.
Zerknijcie również po łyk inspiracji od naszych projektantek.

Przygotowałam scrapa w iście świątecznych kolorach z jedną z naszych rodzinnych Młodych Dam :)
Wspominałam Werkowe zabawy w dom :)



Domkowa baza stąd :)



Jemiołka stąd ;)




Pozdrawiam zimowo!!!
Chociaż w Irlandii póki co zima jest łagodna (ostatnio mamy +10 C)

Bajjka

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.