poniedziałek, 18 lutego 2013

I am pregnant...


... to tytuł mojego scrapa :) 
Takie wspomnienie kiedy nosiłam Jasiulka. 
Wspaniały czas, szczególnie, że Jaśko był mega ruchliwym dzieciaczkiem i czasem cała się ruszałam kiedy wierzgał. Zostało Mu tak, bo teraz kopie w łóżeczko tak mocno, że trzeba chyba ochraniacze jakieś założyć, żeby siniaków się pozbyć ;)

Scrapa przygotowałam w ramach wyzwań na Portal Party na SP.
Miał być warstwowany i w formacie A4.

Użyłam cuuudnych papierów z kolekcji Tea Thyme kupionych w Create with Kate.







U nas dziś piękny dzień i siedzimy z Jachem zasłuchując się tym:


Jaśko uwielbia, a czy Wam wpadło w ucho?

Ściskamy mocno :)

Brak komentarzy:

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.