czwartek, 12 stycznia 2012

Dawno temu w trawie...


Dawno temu na wyzwanie DM zrobiłam shadow box, którego nie pokazałam prywaciarsko na blogu. Może powinnam zrobić postanowienie noworoczne, żeby częściej przeglądać zdjęcia na kompie ;)

W roli głównej moja siostrzenica, która na wakacyjnym wypadzie na wieś do domu pradziadków odkryła konika na biegunach i od tego czasu go uwieeeeelbia :) Koń to iście historyczny, który wybujał kilka pokoleń (ze mną włącznie).





"Szopka", jak to nazwał mój Tato, mam nadzieję, będzie przypominać pierwsze chwile Julisianki na naszym rodzinnym koniku :)

Ściskam :*

10 komentarzy:

Unknown pisze...

fanatstyczny!!

coco.nut pisze...

rewelacyjny shadow box, taki radosny i letni!!! świetnie ten latawiec przyczepiony, no cudeńko po prostu!!!

Arte Banale pisze...

Kapitalny!!!!

Klaudia/Kszp pisze...

Absolutnie rewelacyjny!

Matylda pisze...

Maleńka wygląda, jakby naprawdę bujała się w tajemniczym ogrodzie- rewelacja, masz niesamowitą wyobrażnię, podziwiam!

Karolina Bajek pisze...

dzięki Kochane :*:*:*

fasoolka pisze...

Rewelacyjny!!! :)

Bea pisze...

cudne!

Lakuna pisze...

po prostu genialna!!!

OriBella pisze...

Wow ale cudo!!!:)

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.